Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Sunar Yazicioglu
Sunar Yazicioglu
Publicité
6 février 2016

Gönlümün sultanısın, Mesele, Gitme kal diyemedim

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8NRLEqOFsp8

 

 

Les paroles de la chanson:

 

Gönlümün sultanısın

 

Güneş sensin ay sensin
Gökteki yıldız sensin
Dünyalara değişmem
Sen her şeyden güzelsin
Sen dünyadan güzelsin

Gönlümün sultanısın
Sen başımın tacısın
Tutunacak dalımsın
Canımsın canımsın

Bahar sensin yaz sensin
Kırda kelebek sensin
Dünyalara değişmem
Sen dünyadan güzelsin
Sen her şeyden güzelsin

Gönlümün sultanısın
Sen başımın tacısın
Tutunacak dalımsın
Canımsın canımsın

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7IAWEQ8aRu8&feature=player embedded

 

 

Les paroles de la chanson:

 

Mesele

Şimdi düşünüyorum da giderken beni de almışsın
İstemeye, istemeye belki de inatla ayrıldın

Ayıplanmam, üzülmem zor olan seni düşünmem
Belkide çektiğim bu sancı senin yüzünden

Mesele ne senin benden ayrılman
Nede benim sana darılmam
Ne aramaman nede sormaman
Mesele şu ki hâlâ bitmedi sevdan

 

Gitme kal diyemedim 

 

https://www.youtube.com/watch?v=V9k4CcXmXy4

 

 

Les paroles de la chanson:

 

Gidiyorsun işte, bilmedigim uzaklara
Bakarken ardından, gitme kal diyemedim
Bu ayrılık birçok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim...
Ayrılık birçok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim...

Diyemedim, diyemedim, diyemedim, diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim...

Simdi herşey anlamsız, yarım kaldı aşkımız
Akarken gözyaşlarım deli gibi zamansız
Herşey anlamsız, yarım kaldı aşkımız
Akarken gözyaşlarım deli gibi zamansız

Seviyorum, seviyorum, seviyorum diyemedim
Gururum engel oldu, seviyorum diyemedim
Diyemedim, diyemedim, diyemedim, diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim...

 

 

 https://www.youtube.com/watch?v=BxVYsDLgMts

 

 

 Les paroles de la chanson:

 

Nazende sevgilim

 

Değdi saçlarıma bahar küleği
Nazende sevdiğim yâdıma düştün
Her erin bahtına bir güzel düşer

Sen de tek benim yâdıma düştün
Nazende sevdiğim yâdıma düştün

Sensin dağ döşüne çıktım bu seher
Öksüz kumru gibi güller laleler
Sen niye yalnızsın sordular eller

Böyledir üzgünüm yâdıma düştün
Nazende sevdiğim yâdıma düştün

Gözlerim yoldadır, kulağım seste
Ben seni unutamam en son nefeste
Ey ceylan bakışlım, ey boyu deste

Ey taze sevdiğim yâdıma düştün
Nazende sevdiğim yâdıma düştün

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=w04mjcIucFU

 

Les paroles de la chanson:

 

sigaramın dumanına sarsam saklasam

 

sigaramın dumanına sarsam saklasam seni 
sigaramın dumanına sarsam saklasam seni 
gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
gitme gitme el olursun sevgilim incitir beni
yokluğuna ah yol yol olsa uzasa unutmam seni
yokluğuna ah yol yol olsa uzasa unutmam seni
gitme gitme gittğin yollardan dönülmez geri
gitme gitme el olursun sevgilim incitir beni
akşam vakti sardı yine hüzünler
kalbim yangın yeri gel kurtar beni senden
akşam vakti dolaştım sokaklarda
yırtık bir afiş seni gördüm duvarda
sigaramın dumanına sarsam saklasam seni 
yokluğuna ah yol yol olsa uzasa unutmam seni
gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
gitme gitme el olursun sevdiğim incitir beni
gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri 
gitme gitme el olursun sevdiğim incitir beni

 

 

 

 

Les paroles de la chanson:

 

Dinle

 

Hiç geçmiyor günler sensiz geceler yine kimsesiz

Ah sevdiğim nerdesin? kimdesin?  

Dinle

Deli aşkının sonu var mıdır?

Diye sormadan severim seni

Acı dinmedin, gece bitmeden

Yola düşmeden bulurum seni

Bana yar mıdır? adı var mıdır

Diye sormadan bilirim seni

Göze girmeden, dile gelmeden

Yüze gülmeden, severim seni

Ah sevdiğim nerdesin? kimdesin?

Sana sormaya, varmıyor dilim

Dinle

Sorsaydın adı var mıdır?

Gerçekten bana yar mıdır?

Bilseydim sonu var mıdır?

Sessizce severim seni

 

 

Atesh

 

https://www.youtube.com/watch?v=acOxqamscWs

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité